بسم الله بگم و تست بدم مارک روژان خوبه

۸ پاسخ

من با مارک روژان مثبت شدم و مثبت بود

هر دوتا عالی.ادرار صبحگاهی بهتر

دو روز دیگه با ادرار صبح بزن

اگه باردار بودم مثبت بود ۲روز تاخیرم

منفی بود

الان بزنی ؟
صبر کن فردا با ادرار اول بزن

عالیه

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
سحر سحر قصد بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
نسترن نسترن قصد بارداری
مامان قندک مامان قندک قصد بارداری
محیا 💚🌻 محیا 💚🌻 قصد بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مهشاد مهشاد قصد بارداری
مامان سنجاب🐿️ مامان سنجاب🐿️ هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری