دختر من ۲۷۳۰ دنیا اومد
الان ۵ کیلوعع🤦🏻♀️
تولدش چقد بوده
من پسرم ۱۸۰۰ دنیا اومد
برا واکسن ۴ماهگی ۵۸۰۰
واکسن ۶ماهگی ۶۶۰۰ بود
من دخترم الان تازه ۶۵۰۰ هست ۲۶۰۰ به دنیا اومد اولش خوب وزن گرفت هیچیشم نیست خداروشکر سالمه دکتر گفت ژنتیکیه حتما البته کم خوراکه
گلم یه مقدار کمه البته بازم به وزن تولدش بستگی داره ولی اگر شیر خودتو میخوره حتما شیر خشک کمکی بهش بده اگرم شیر خشک کلا میخوره مارک شیرشو عوض کن
عزیزم دختر من با اینکه نارس بود و ۳۱ هفته دنیا اومد وزن تولدش ۱۸۰۰ بود الان چهارماهگی ۵۸۰۰ هست .
منم بچم وزن 2400 بدنیا اومده 4 ماهگی نزدیک 6 کیلو بود قد 60 دکتر گفت عالیه نسبت به قد و وزنی که بدنیا اومده
بهداشتم چیزی نگفت اگر کم بود میگفت
عزیزم تاپیکاتو خوندم فهمیدم چقد استرس داری برو دکتر از بچه سونو بگیرن انشالله استرسش برطرف شه
چرا انقد کم؟من چهارماهگی شیش کیلوعه بهداشت یه کم غر زد
خیلی کم ۵ماهگی ۵کیلوونیم.نارس بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.