خانماپام ورم کرده درد میکنه اشکال نداره؟

۳ پاسخ

تگر هر دو تا پات باشه طبیعیه عزیزم... له مرور خوب میشه نگران نباش

اره عزیزم خودش خوب میشه .

سزارین بودی؟
ماله منم ورم کرده بودن درد داشتن ولی نباید یه پات ورم کنه دوتاش ورم کنه دکترم گف عادیه

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد