۷ پاسخ

دختر منم اوایل بیشتر از الان وزنش میومد بالا
الان تو بهداشت میگن چون دندون دراورده و تحرکشم بالا رفته شیطون تر شده براهمین ممکنه وزنش کم بره بالا و هرچی بزرگتر شه کمتر وزن اضافه میکنه...رشد انفجاریش برا ماه های اول بوده

دختر من وزن تولد 3400 الان 7500 دکتر گف کمه ولی اشکال نداره 🫠

فکر کنم نباید زینک چند ماه پست هم داد چون یادم دکتر به من تاکید میکرد فقط یع ماه
دختر منم وزن خیلی کم میگیزه

چند کیلویه؟وزن تولدش چند؟

سویق کودک و ویتامینه من از این دو تا نتیجه گرفتم

چند کیلوعه مگه

غذا میخوره؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۵ ماهگی