۵ پاسخ

من میخورم خوبه

من ٣ماه خوردم بدك نبود

برا من اثر شیرافزایی نداره با اینکه روزی ۲ تا میخورم مرتب. من بیستر بخاطر اینکه مولتی ویتامینه استفادش میکنم

عالیه

آره عزیزم من استفاده میکنم ولی به صورت مرتب ن ، آره تاثیر داره برام روزایی که شیر ندارم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان گیسوطلا💛 مامان گیسوطلا💛 ۹ ماهگی