خانما شما شیرخشک نان ۲ چند میخرین؟؟؟

۶ پاسخ

320 خریدیم

دیشب ۲۴۰ خریدم

با کد ملی دوتاش شد ۵۰۰ آزاد دونه ۳۲۰ فک کنم

۳۴۰😐😩😩

با کد ملی ۲۵۰ ازاد ۳۱۰
دیشب دوتا قوطی خریدم

با سهمیه 175 عزیزم ازاد 235

سوال های مرتبط

مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان دخملی😻🙈 مامان دخملی😻🙈 ۱ سالگی