زایمان دردش از معاینه تحریکی خیلی بیشتره؟

۱۱ پاسخ

بنظر من معاینه درد خاصی ندارد اما زایمان چرا😶

از تجربه ای که من دارم نه

توی زایمان طبیعی فقط بیاد داشته باش نفس های درست و عمیق بکشی از دماغ دم و از دهان باز دم داشته باشی و هر وقت دردات بیشتر شد به همون میزان نفس هایی که میکشی تندتر و عمق تر باشه کمک میکنه که زایمان تری داشته باشی

فک نکنم معاینه درد داشته باشه
باید خودتو شل بگیری

اجازه بده نپذیریم که جدی گفتی🤧😂🥲

معاینه تحریکی درد چندانی نداره

ای وای یعنی معاینه تحریکی درد دارهه خیلییی

😭😭😭

بله خب ولی هر دوتاش درد داره خیلی

منکه مردم زنده شدم

خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر کنی

سوال های مرتبط

مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد