بنظر من معاینه درد خاصی ندارد اما زایمان چرا😶
از تجربه ای که من دارم نه
توی زایمان طبیعی فقط بیاد داشته باش نفس های درست و عمیق بکشی از دماغ دم و از دهان باز دم داشته باشی و هر وقت دردات بیشتر شد به همون میزان نفس هایی که میکشی تندتر و عمق تر باشه کمک میکنه که زایمان تری داشته باشی
فک نکنم معاینه درد داشته باشه
باید خودتو شل بگیری
اجازه بده نپذیریم که جدی گفتی🤧😂🥲
معاینه تحریکی درد چندانی نداره
ای وای یعنی معاینه تحریکی درد دارهه خیلییی
😭😭😭
بله خب ولی هر دوتاش درد داره خیلی
منکه مردم زنده شدم
خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.