خانوما لباس سایز چند برا بیمارستان گرفتید 1 یا ٢؟

۱۳ پاسخ

سایز صفر

صفر.و یک

من هرچی گرفتم ۰ت۳ماه بود
اولش یکم شل و ول هست ولی خب بچه م زود رشد میکنه

هیچکدام صفر

صفررر

صفر

یه ست صفر گرفتم و یه سایز یک

اگه بچت تپل هم نیست دو صفر واسش خوبه صفر باید تا بزنی

من صفر و یک گرفتم

صفر بخر

صفر تازه فک کنم میکنم خیلی برا نی نی بزرگ باشه🙄

بنظرم صفر بگیر

صفر😶

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و شاهان مامان آنیسا و شاهان ۶ ماهگی