مامانا کی صندلی غذابرقی کیدیلو گرفته؟راضی هستید؟

۳ پاسخ

من گرفتم استفاده نکردم هنوز ولی از چند نفر پرسیدم راضی بودن

منم همینطور عزیزم مدلش اگه اشتباه نکنم SG129 هستش
آره عزیزم از بدو تولد قابل استفاده است

من گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم😀ب نظرم خیلی کاربردیو خوبه

سوال های مرتبط