اونایی که ایزوکسوپرین میخورین؟روزی چند بارمیخورین؟

۵ پاسخ

شبی یکی.البته دکتر گفته بود هر دوازده ساعت

۱۲ ساعتی ی دونه

من دوماهه هر دوازده ساعت. واسه شما چرا نوشتن چند وقته میخورید؟

دوتا نصفه

من شبی یکی میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی