من سیب رو میپزم له میکنم با ته استکان بعد یه کوچولو پودر شیرخشک و اب ولرم قاطی میکنم خیلی دوس داره روزی سه بار میخوره
من ب پسرم سیب دادم چن وقت پیش خیلی بدش میومد😄همچنان فرنی فقط بهش میدم
سیب درختی و بخار یا اب پز کن چون فعلا بافتش سفت و خشکه با فرنی قاطیش کن بده میتونی رنده ریز یا با پشت قاشق لهش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.