۳ پاسخ

من سیب رو میپزم له میکنم با ته استکان بعد یه کوچولو پودر شیرخشک و اب ولرم قاطی میکنم خیلی دوس داره روزی سه بار میخوره

من ب پسرم سیب دادم چن وقت پیش خیلی بدش میومد😄همچنان فرنی فقط بهش میدم

سیب درختی و بخار یا اب پز کن چون فعلا بافتش سفت و خشکه با فرنی قاطیش کن بده میتونی رنده ریز یا با پشت قاشق لهش کنی

سوال های مرتبط