۴ پاسخ

مامان الارز
خوبی حالت چطوره
بخدا قسم همیشه تو فکرتم
چطورید خودتو نینی همه چی خوبه

نه ماسک بزن دستکش بپوش که نفست به بچه نخوره دختر من چهل روزه بود ابله مرغون گرفته بودم دکتر گفت بهش شیر بده خداشکر نگرفت

نه اتفاقا شیر بدی بچه سرمانمیخوره چون آنتی بادی هایی ک بدنت تولید کرده از طریق شیر بهش میرسه بدنش مقاوم میشه

ماسک بزن گلم خدای نکرده ازت نگیره

سوال های مرتبط

مامان 💕عزیزِدلم💕 مامان 💕عزیزِدلم💕 ۶ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی