۱۱ پاسخ

من فقط خامه عسل میدم

بله دادم و میدم‌. خیلی هم دوست داره.

تا ۲سالگی نمیدم

دکتر به من گفت خامه عسل صبحانه بدم بهش منم دیگه میدم

خواهرمن زیردوسال داده به خواهرزادم یکم لکنت داره موقع صحبت زیردوسال خوب نیست بدی درواقع اونطورکه شنیدم ممنوع هس

من میدم والا

نه میگن خوب نیست ی زره نوک کوچولو ی بار چیزی نمیشه ولی خوب نیست

نه زهرا جان عسل تا 2 سالگی اصلا نده گلم ماهم نمیدیم عسل مسمومیتش خیلی وحشتناک هستش عزیزم

دکتر پسر منم گفت تا ۲ سال ممنوعه ولی همه اینا میگن دادن

دکتر دختر من گفت تا دوسالگی ممنوعه

بله بعد یکسالگی با تست حساسیت دادم بهش

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی