من عمرا از هزینه بچه بزنم از کل خودم میگذرم
بچه آوردیم باید تموم میوولیتشو بپذیریم
برای همسرت کارو راحت میکنی برای خودت سخت
نه من هنوز کهنه نبستم
سلام خواهر یه عکس از محافظ کهنه میدی
خوب کاری میکنی منم چند ماهه کهنه میبندم...
من ۲۸ تا میگیرم سایز ۵ ۶۳۰ یا ۶۵۰
بعد مشما میخوای بگیری دکمه دارش شورتی شو بگیر هم بچه راحت تره هم خودت هم با پارگی و بستنش مشکل نداری
منم ۲ ۳ روزی میشه کهنه و مشما گرفتم روزا میبندم ۴ ۵ بار عوض میکنم شب موقع خاب فقط پوشک میکنم
وای اینقدر شوهراتونو پررو نکنید منم همبن کارارو کردم آخرش شوهرم نمک به حروومم به دوست دخترش گفته بود دستاش همش گوهیه الان پی پی پسرمو خودش میشوره من دست نمیزنم قدر خودمو فهمیدم که به مرد جماعت نباید دل سوزوند
من کلا بازش گذاشتم شلوار دمپا کش میپوشم براش ،ظهرا هم زیرش تشک پلاستیکی میندازم ،فقط شبا و وقتایی ک جایی میریم پوشک میکنم ،فرشا کثیف میشه درسته اما فرش شسته میشه و واقعا بااین وضع حقوق کم شوهرم و خرج بالا نمیشه مدام پوشک کنم
حتما شوهرت قدر میدونه مال من بی لیاقت و قدر نشناسه گفتم از زیر سنگم شده بخره اصلا زیر بار کهنه نمیرم
عمرا بتونم کهنه بزارم
بارلی ۴۱۰ تومان میگرم براش
کلا دو یا سه سال بچه پوشک مصرف میکنه اصلا اعصاب سختی دادن ب خودمو ندارم
متاسفانه شرایط برای ههمون سخت شده منم روزا کهنه میبندم با مشما شبا یا مهمون بیاد یا برم مهمونی مای بیبی میندم
منم شاید همین کارو بکنم میشه عکس کهنه مشما رو برام بفرستی خیلی ناراحتم ک دیگه نمیتونم پوشک بخرم
منم عزیزم عین تو ام روزا کهنه میبندم جایی میرم یا شبا پوشک
من مشما میبستم حتی سایز بزرگ بچم خیلی اذیت بود .
خدا خیر بده مامانا گهواره یکی یادم داد پوشکایی که جیش داره رو خالی کنم کهنه بزارم تا چندین بار اگر جیش کنم استفاده میشه .واقعا دمش گرم راحتم کرد
من که یبار امتحان کردم یه هفته کهنه و مشما دیدم واقعا نمیشه هم دخترم پاش میسوزه چون حساسه هر ۱۵ دقیقه عوضش میکردم
نشد باز پوشک گرفتم
مامانم میگه بیارش خونه ما هر روز حیاط بزرگ دارن خودم دشویی عادتش میدم دیگه تابستون تو گرما از پوشک راحت میشه
شایدم همین کارو کنم مامانم تو این چیزا خعلی حوصله داره
ازین پوشک ساده ها بگیر بجا کهنه بهتره
قیمتشمخوبه
من نمیتونم با کهنه و اینا کنار بیام راستش چون پسر من پی پی زیاد میکنه و اصلا نمیتونم
مکه چند شده مای بیبی؟
من اصلا بلد نیستم
کهنه میبندی بعد میشوری ؟
اگه پیپی باشه چی؟
من بازش میزارم نیم ساعتی میبرم دستشویی شبا بیرون فقط پوشک میکنم
چکارکردی باکهنه ومشمابچت نسوزه به ماهام بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.