۸ پاسخ

واکسن سه سالگی نیست، یادآور و تکمیلی سرخکه

هفته گذشته من مراقبت بهداشت پسرم بردم.حرفی از واکسن نبود

من امروز زدم براپسرم همون واکسن یکسالکیه ن تب داره ن درد...بخاطر شیوع سرخک گفتن بچه های دوتاپنج سال بزنن...فعلا استانهای جنوبشرق

خیلی دو دلم بزنم یانه

حالا به نظرتون بزنیم؟؟

نداریم عزیزم

ما که نزدیک یعنی بهداشت هم چیزی نگفت

واسه سرخک شاید

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۳ سالگی
مامان خوشگل مامان مامان خوشگل مامان ۳ سالگی
مامان عليسان مامان عليسان ۳ سالگی
مامان 👶🏻شیطونک👶🏻 مامان 👶🏻شیطونک👶🏻 ۳ سالگی