واکسن سه سالگی نیست، یادآور و تکمیلی سرخکه
هفته گذشته من مراقبت بهداشت پسرم بردم.حرفی از واکسن نبود
من امروز زدم براپسرم همون واکسن یکسالکیه ن تب داره ن درد...بخاطر شیوع سرخک گفتن بچه های دوتاپنج سال بزنن...فعلا استانهای جنوبشرق
خیلی دو دلم بزنم یانه
حالا به نظرتون بزنیم؟؟
نداریم عزیزم
ما که نزدیک یعنی بهداشت هم چیزی نگفت
واسه سرخک شاید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.