مگه سه سالگی واکسن داره ی نفر نوشته

۳ پاسخ

برای همه استان ها نیست

مثل اینکه سرخک زیاد شده از بهداشت زنگ زدن که یه دوره دیگه به بچه های 3تا5سال واکسن بزنن به منم زنگ زدم

نه اما مراقبت داره و بینایی سنجی

سوال های مرتبط

مامان عليسان مامان عليسان ۳ سالگی
مامان 👶🏻شیطونک👶🏻 مامان 👶🏻شیطونک👶🏻 ۳ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۳ سالگی
مامان خوشگل مامان مامان خوشگل مامان ۳ سالگی