اره همینجوری میشه ۶ سالگی خیلی بده. پسز منم اینجوری شد بهداشت گفت کمپرس گرم بذار به مرور بهتر میشه. بچه های دوستامم همینجوری شده بودن
فکر کنم دستشو نتونه تکون بده حوله گرم کن از رو لباس بزار
طبیعیه
خدا لعنتش کنه آدم میترسه از واکسناشون
منم باید فروردین میزدم گلم گفت هنوز نیومده اول خرداد میاد هنوز نزدم
انگار باد کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.