اونایی ک میبینی هی میگن طول سرویکس دهانه رحمشون از همون اوایل یا وسطای بارداری بازه برااینکه بچه سقط نشه عمل میکنن میبندن ک میگن سرکلاژ کردن
موقع زایمونت باز میشه فداتشم الان درسته خوبی خداروشکر
طول سرویکس باید تو ۳۸ هفته به بعد باز شه برای زایمان طبیعی برای سزارین که اصلا نیاز نیست دهانه رحم باز شه ، الان اگه دهانه رحمت بسته خیلی خوبه خدایی نکرده لکه بینی یا ... زایمات زود راس نمیگیری
عزیزم اگه باز بشه ک بچه دنیا میاد 🥲برای زایمان طبیعی هم باز میشه ک بچه دنیا میاد الان نباید باز بشه وگرنه بچه دنیا میاد
نه بابا حالا باید بسته باشه چیکارش داری😂
الان بسته اس موقع زایمان باز میشه
نه تا هفته های ۳۸ اینا بسته اس اگه باز باشه که خطر داره
از الان که نباید باز باشه
نه نباید باز باشه وگرنه زایمان میکنی
ن عزیزم باز بشه ک همون روز میزایی
سلام عزیزم
میشه تاپیک اخر منو ببینید
چون هفته شما بالاتره حتما جوابش رو میدونید😭💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.