منم دارم درد داشتم ، الان یه مدته نوره درمانی میکنم الحمدالله بهترم
ترشح خونی از نوک سینه و احساس فشار و سنگینی در ناحیهی سینه
من فقط اگه دست بزنم درد دارم
من دارم دوتاشم کیست داره به بچم شیر میدم اوایل درد داشت حالت سوزن سوزن میشد بد ورم داشت بدجور با دارو محلی قرص فعلا که درد نداره تا بدش ببینم چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.