۴ پاسخ

هیچی دیگ سخت میگیره چون شیشه زیاد تو دهنش میریزه براش راحته ولی سینه رو کم شیر میریزه دیگ زورش میاد مک بزنه من دوتا بچه شیرخشک دادم هردو هم همون ماه دوم سینه رو کامل ول کردن

بله من شیرخشک کمکی دادم دیگه شیر خودمو نخورد ولی من نوک سینه م خیلی کوچیک بود

من خیلی کم سینه دادم کلا ولی از زایمانم باهاش شیرخشک اپتامیل پرونوترا میدادم

یکم از شیرتو بدوش بچه که می خواد سینه رو بگیره با قطره چکون از بغل بریز تو دهنش.بچم سینه راستمو اصلا نمی گرفت و فقط از یه سینه شیر می خورد، من اینجوری گولش زدم

سوال های مرتبط