عالیهههه بده
جیگرم الان ۹۰ تا خیلییییی زیاده آب بدی ....چخبره مگه ....
در ثانی تا ۶ ماهگی همون شیر هم آب ِ هم غذا ..... نیاز نیست ....
من هنوز شروع نکردم مامانا گاهی فقط به لبش یه لحظه غذا میزنم ن اینکه خودش لیس بزنه
بهش بده اب چی ضرر داری که نیست تشنش هست که میخوره سیر بشه نمی خوره
خیییلییی زیاد میدی
دکتر ب من گفت روزی ۵ الی ۱۰ سیسی 😐
من اب جوشیده سرد شده دادم بهش با شیشه ک اصلا نخورد ولی با سرنگ میخوره
دوبار دادم تاحالا
من اصلا اب نمیدم
دکتر گفت اب بهش کم بده چون باعث میشه شیر نخوره
پس چرا دختر من آب دوست نداره 🤔
کمکی میدی بهش،؟؟؟
۹۰تا خییلیه
من تاحالا ندادم میترسم
میگن کمکی رو شروع کردین اب بدین
۳۰ سیسی خیلی زیاده تعادل بدن رو بهم میریزه یک سی سی روزایی که گرمه کافیه
چجوری میدید ؟ یهو سی تارو باهم یا وعده ای میدید؟ اب خالی یا با نبات
برای ماهم همین جوریه من بهش میدم اب که بد نیست بزار بخوره
زیادنده بهش عزیزم ایناکلیه هاشون هنوز بالغ نشدن
باشیشه شیر میدی بهش یا شیر خودتو
وای دختر منم همینطوره
ولی دکترش گفت فعلا کم بده مثلا روزی ۱۰ تا
ولی خیلی تشنه میشه
نمیدونم چ کنم
میترسم بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.