۴ پاسخ

عزیزم برو شریعتی پیش هردکتری ک میخوای بری صبح برو ویزیت شو برات تاریخ میزنه بعدشم خودش میادبالاسرت زیرمیزی هم نمیگیره

منم پیش دکتر نیازی میرم
ولی گفت بعدا در مورد هزینه اینا صحبت میکنیم..
نمیدونم والا بااین شرایط اقتصادی و جنگ کاش یکم میگذشتن از این چیزا😬🥴

نیازی 12تومن،بصیرت20تومن🤕

عزیزم سزارین دوم زیرمیزی نمیخاد که

سوال های مرتبط