۷ پاسخ

دختر منم اینجوری بردم دکتر گفت نوزادا از دو ماهگی لوه پاینشون میخاره دختر من پستونک خوردن بهش کمک کرد و برای شیردهی هم از رابط سینه استفاده کردم سینم شبیه سر شیشه شد خیلی بهتر شیر میخوره با اون میخوای شما هم امتحان کن رابط سینه از داروخانه میتونی بگیری

تصویر

گوشش درد میکنه

شايد رفلاكس داره

شیرت کم نیس؟

متاسفانه واسه منم همینطوره

دختر منم تو این سن همینطوری شده بود
خوب شدش
باز دوباره تو ۶ ماهکی چیزی نمخوره فقطططط من حرص میخورم

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط