۱۲ پاسخ

.....

تختشو چند خریدی عزیزم؟

چقدر وسایلش نازن🥹🥹😍😍😍 مبارکش باشه ان شاالله به شادی و خوشی استفاده کنه از اتاقش😍😍😍

مبارک باشه عزیزم ازداخل کمدهاهم عکس بزار.راستی چرامیز تختش وصل نکردی

خشبحال بچت😢

عالیه چ مامان با سلیقه ای🫶🏻😘

بمیرم براش بچه من اتاق نداره
لعنت ب خونه کوچیک و تک خواب بدرد نخور

عالی🌺روتختیش ازکجاخریدب

خیلی شیکه و با سلیقه چیدی
خونتون همکف هست پنجره اینقدر بالا رفته؟

چقدر قشنگ ❤️خداحفظش کنه

چ قشنگع خوووودا

چ ناز

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی