اول براش زمینه چینی کردم ،هی بردمش دستشویی گفتم اینجا جای جیشه،خودم میخاستم برم با خودم بردمش میگفتم جیش دارم،شبا ک دیگ دیدم پوشکش خشکه باز میذاشتمش ،هی تکرار کردیم تا دیگ الان ک کامل میگه جیش دارم
دوروزه شروع کردم سخته خیلییییی الان پوشکش کردم
تا اینجا که پورگی داره و هنوز هیچی به هیچی
تازه شروع کرده بودم خطا زیاد داد
الانم مریض ولش کردم😓
نگرفتم یادنمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.