۵ پاسخ

میشه بگید لباستونو از کجا گرفتید؟😢😍

چقدر تو بارداری خوشگلید همتون

منم خیلی درد دارم دکترم کف چون داره جا باز میکنه

منم از هفته 23 همینجوریم هنوزم هستم، والا دقیقا نفهمیدم دلیلش چیه، دکترم رفتم نگفت دلیلشو فقط گفت شیاف بذار

اره منم اینجوری بودم دست میزدم دردم میومد.تا قبلش دقت نکرده بودم اونجا انقدر استخون داره🤣

سوال های مرتبط

مامان فندوق💖 💖 مامان فندوق💖 💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی