۱۵ پاسخ

وای این اصلا اونموقع هاقیمتی نداشت اصلا😑

دستبند برای بچه اصلا خوب نیست همش باید ببپای گم نشه النگو بهتره

من واس پسرم گرفته بودم پونزده میلیوون بخداقسم یکبارم حتی تو دستش امتحانم نکرده بودم امروز شوهرم برد فروخت😭😭😭

شوهرم برای پسرم خرید برای زایمانم ۴ تومن

برای تولدش میخاستم بخرم ۹ تومن بود قسمت نشد بخرم 😢

دقیقاً همینو دخترم عید گم کرد وزنشم 2وخورده ای بود

من طلا۲۳۰۰بود ۳تا برای سه قلوها گرفتیم شد۱۲میلیون

پدرشوهرم رایان بدنیا اومد براش خرید فک کنم ۷ تومن🤦‍♀️

منم واسه دخترم خريدم ٢٥تومن

دخترمن عید اینوداره
مامانم کادو ب دنیااومدنش خرید

منی ک نه سالگیم با عیدیام برا. دختر داییم خریدمش 250 تومن🤌🥲

من برای دخترم دست دوم خریدم 10تومن طلا 7میلیون بود گرمی

دختر منم همینو داره یه گرمی
داداشم اینا خریدن براش

من موقعی ک دخترم دنیا اومد براش اینو خریدم 2 تومن 😭 حدود 1 گرم

اوه چقدر گرون شده طلا پسر من خیلی پهن ترشو داره گرفته بودم۲۰تومن الان کلی شده قیمتش حتما

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان 😍 مامان فرفری مامان 😍 ۲ سالگی