۴ پاسخ

منم گرفتم مشخص نشد

من خیلی شدید خارش داشتم رفتم دکتر ازمایش انزیم‌کبدی دادم اوکی بود
دکترم بهم یه امپول داد تزریق کردم پماد داد دوتا گفت هرجا خارید بزن. سدر هم گفت روزی ۲۰دیقه بمال ب بدنت
بعد گفت هرروز کاهو ماست و خیار عرق کاسنی بخور
الان یکم‌بهترم

من خارش بدن گرفتم بخصوص زیر سینم هنوز خوب نشدم

دوماه اخر بارداریم دیوونم کرد خارش بدنم هرکاریم کردم خوب نشد ازمایش کبد بده احتمال زیاد مشکل از کبده

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ملیکا مامان ملیکا ۵ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد