مامانا زخم دهانه رحم خیلی بده؟

۵ پاسخ

من داشتم فریز کردم بعو سریع باردارشدم فقط درد داشت موقع فریز

منم دارم 😫

منم داشتم فریز کردم و دارو گرفتم خوب شد

بری دکتر دارو میده زود اکی میشی

باید حتما درمان بشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی