۱۲ پاسخ

من طبیعی بودم خون زیاد داشتم

بعد اشتباهه میگن سزارین خونریزی ش زیاده.خونی که تو سزارین زیاد میره همون برا زخمه.رحم رو هم معمولا دکترت تمیز میکنه با دست..برعکس شدت خونریزی رحم تو طبیعی بیشتر

من اصلا خونریزی ندیدم.روز اول پرستارا پد رو عوض کردن ندیدم چقدر بعدشم خیلی کم و لک.ولی تا ۳۰ ۴۰ روز لک داشتم،احتیاج به پد نداشت ولی مدام لباس زیرمو عوض میکردم

معلومه سزارین

ربطی به سزارین و طبیعی نداره بستگی به بدنت داره من تا ۱۰ روز پریود شدید بودم بعد از ده روز شد لکه بینی تا چهل روز و بعدم تا هفت ماهگی پریود نشدم

من 15روز داشتم دیگه نداشتم سزارین بودم

من شدت خونریزیم همون ۳روزاول بود بعدش کم شد سر زایمان اولم ولی تا۷۰ روز لکه بینی داشتم

من تا ۸روزینا داشتم خونریزی الانم خیلی کمم هر از گاهی اونم در حد لکه بینی بعضی وقتام اصلا لکه بینیم نیست

ظاهراً سزارین

من طبیعی بودم تا ۴۰ روز هی اومد هی قط شد هی خون هی لک

فرق ندار والا مامانم ا نای ک میشناسم تا چلهم مال سزارین طبیعی همین طور والا خودمم یماه

من طبیعی بودم امروز دوازدهمین روزه تقریبا قطع شدت

سوال های مرتبط

مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی