شما هفته چند سزارين شدين؟

۹ پاسخ

منم دكتر ٣٨ كه كامل شد بهم نوبت داده خواستم ببينم زود نباشه

۳۷هفته۶روز

۳۹هفته

من همین پامو بزارم تو ۳۸

۳۷ هفته ۴ روز

من برای ۳۸ هفته ۵ روز دکترم نامه داد

من 39 هفته 5 روز سزارین شدم

من قرار بود ۳۸ هفته و ۴ روز باشم اما مسمومیت بارداری گرفتم ۳۸ هفته زایمان کردم

من برا نوزدهم نامه بستری گرفتم.میشم ۳۸ هفته و ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۹ ماهگی
مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی‌♡ماهلین مامان امیرعلی‌♡ماهلین ۷ ماهگی