من هم از وقتی باردار شدم تر وئید گرفتم دارم دارو مصرف میکنم
من تیروئید بارداری دارم فک کنم ۷ اینا بود که کم کار بود بهم دکترم قرص داد دوبار بعدش چک کردم با قرص ۱.۹ شده بود که نرمال بود و تا آخر بارداری باید قرص بخورم
اگ باردار نبودی نرمال بود ولی چون بارداری بالا تر میره تیروییدت کمکاره مال منم همین بود لووتیروکسین پنجاه ناشتا بهم داد
سلام من دارم
من دارم
من دارم
سلام .
جونم ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.