سونو بیوفیزیکال کی رفتین

۱۱ پاسخ

من ۲۸ و ۳۲و۳۴ رفتم الان ۳۶هفته هم باز واسم نوشته

با سونو آخر رفتم
37هفته و3روز

من 31هفته و6روزرفتم

۳۵ هفته

من میخوام 36هفتم که کامل پر شد برم

من ۳۴هفته و ۲روز چون بچه ام صبح تا ظهر تکون نخورده بود یعنی دکتر از قبل ننوشته بود

برای 40 هفته به بعد هست زایمان طبیعی اگ باشه

۳۷هفته و پنج روز ،نه روز قبل زایمان

باید همه برن ؟
برای چیه ؟

برا چیه

من ۳۴ هفته کامل رفتم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان غوره مامان غوره ۱۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۸ ماهگی