خانما سونوی بیوفیزیکال واجبه حتما باید برم ؟ شما رفتین ؟

۶ پاسخ

اره منم دیروز رفتم

اره رفتم،میخواستم نرم بیمارستان همش ازم سونو بیوفیزیکال میخواست هربار میرفتم nst

من با اینکه همچی بچه خوب بود خود دکتر هم یک و دویست گرفت یه نوار قلب گرفت و تکونا بچه رو چک کردن با اینکه اصلا اصلا مشکلی نداشتم اما بازم همراه سونو وزن بیوفیزیکاا هم نوشت نزدیک سه تومن هزینه سونو شد، فقط میخوان پول بکشن ازمون

هزینش آزاد ۱/۳۹۰ بود هفته پیش من رفتم.برای رشد و آب دور بچه ایناست دیگه

من نرفتم و نميدونم چيه البته دكترم نخواسته تا الان

جی هست

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۱۰ ماهگی