اره منم دیروز رفتم
اره رفتم،میخواستم نرم بیمارستان همش ازم سونو بیوفیزیکال میخواست هربار میرفتم nst
من با اینکه همچی بچه خوب بود خود دکتر هم یک و دویست گرفت یه نوار قلب گرفت و تکونا بچه رو چک کردن با اینکه اصلا اصلا مشکلی نداشتم اما بازم همراه سونو وزن بیوفیزیکاا هم نوشت نزدیک سه تومن هزینه سونو شد، فقط میخوان پول بکشن ازمون
هزینش آزاد ۱/۳۹۰ بود هفته پیش من رفتم.برای رشد و آب دور بچه ایناست دیگه
من نرفتم و نميدونم چيه البته دكترم نخواسته تا الان
جی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.