خانما یه سوال
کیسه آب پاره بشه سز میکنن؟؟؟

۸ پاسخ

برا من چون بچه تو خشکی مونده بود شب تا صبح کیسع ابش خالی شده بود فشارمم رو ۱۷ بود دهانه رحمم کامل بستع بود تو ۳۶ هفته بودن سز کردن

نه دوستم نزدیک ۲۴ساعت از زمانی که کیسه آبش پاره میشه تا بچه به دنیا بیاد درد کشیده بود! البته بنظرم به دکتر هم بستگی داره، و اینکه بچه چه شرایطی داشته باشه خدایی نکرده براش مشکلی پیش بیاد باید سز کنن دیگه

نه دیگه همونجا میری برا طبیعی

اگه قبلاهم سزارین بودی اره ولی مشخص نباشه زایمانت نه

نه طبیعی اتفاقا

نه تا ۱۲ ساعت میتونی طبیعی بیاری

نه
من کیسه ابم پاره شد ۳۰ هفته بودم
طبیعی اوردمش

نه والا

سوال های مرتبط

مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی