اره عزیزم خوبه
خوبه که اندازست
بدن هر کس فرق میکنه من بارداری اول و دومم موقع زایمان مثل شکم شما بود شکمم ولی این بار تو ۱۹ هفته دوبرابر شکم شماست
از منم همینجوریه
نه خوبه بابا
اره بابا خوبه میخوای چیکار بزرگ بشه بچه ماه های آخر رشد میکنه دیگه
خوبه نگران نباش کم کم که هفته هات بره بالا بزرگ میشه وزن گیری نی نی هم از ۳۰هفتس از اون موقع شکمت بزرگ میشه ...برا منم اینجوری بود بزرگ شد
واسه منم کوچیکه ونگرانم🥲
منم بعد مدتها رفتم مهمونی فامیلامون منو دیدن میگفتن بچته و قورت دادی چرا شکم نداری 😐 شکم منم انداره شماست دکترم که راضیه بیخیال حرف بقیه🤷🏻♀️
کوچیکه🐣
خوبه منم هم هفته شمام اصلا شکم ندارم اصلا
مال منم همینقدره
مال منم تا همین حدوده
اره خیلی خوبه مثل من خرس. بشی خویه واقعااونایی که باردارن فقط شکم میادجلوازبرگزیده های خدان خوشبحالتون
ماشالله خوبه که
نی نی دختره؟
برای منم درهمین حده تازه هفته من بالاتره خیلی میگن کوچیکه فلان استرس گرفتم به دکترم گفتم گفت خوبه اصلا به حرف بقیه توجه نکن
توجه نکن به منم همینو میگفتن
پسرم که به دنیا اومد وزنشم خوب بود
اصلا ربطی به بزرگی و کوچیکی شکم نداره
خوبه بعد هفته 26_27 تازه میادجلو
مال منم همینه
قدت بلنده؟
منم دقیقا همینه شکمم عزیزم هنوز خیلی زوده عادیه خو
خوبه عزیزم بدن هر کس متفاوته دیگه
مهم اینه که دکترت تایید کنه
عالیه عزیزم
اره خوبه
بگن اهمییت نده
اره خوبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.