خانما شیر خشک بیومیل پلاس خوبه ؟
چربه؟

۵ پاسخ

چه فرقی با معمولی داره؟
من بیومیل ساده میدم اوکی بوده

عالیه

صورتیه بیومیل پلاس 1
ابیه بیومیل پلاس 2

ولی اگ شهرتون شیرخشک بیومیل 1 پیدا میشه بگیر عالیه وزن دهیش
دخترمن اپل شیرخشک بیومیل1میخورد الان گیر نمیاد

تصویر

من میدم خوبه

پالا من داذم پسرم وزن نگرفت بستگی داره بیوفتهذیا نه

سوال های مرتبط

مامان علی یار مامان علی یار ۱ سالگی
مامان علی یار مامان علی یار ۱ سالگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلـــــین🌙🐼 مامان ماهلـــــین🌙🐼 ۱ سالگی