کی با مزاج سرد بچش پسر شده 🥲

۱۸ پاسخ

من کلی رژیم گرفتم چیزای سردخوردم اماپسرشدهرچه خداصلاح بدونه همون میشه بخوای نتیجه صدردصدبگیری فقط آی وی اف وآی یوآی بایدبکنی

من هر روز دوغ و ماست میخورم و پنیر
بعدش نفهمیدم کی باردار شدم بچمم پسرع

والا من همیشه وهر روز ماست و دوغ و خیار و پنیر و گوجه و برنج میخورم نتیجه اش شد دو تا پسر خخخخ

من دوص داشتم بچه اولم پسر شه گرمیجات میخوردم

من
انقد چیزای سرد میخوردم همون موقع هم
ولی شوهرم همیشه چیزای گرم میخوره

من و همسرم مزاجمون کوره فولاده ولی پسر داریم

من همه میگفتن دختردارمیشی😂

من طبع سرد داشتم
شوهرمم امپراطور ماست و دوغ و پنیر خوردن بود

من همسرم طبعش گرم بود منم طبعم تقریبا گرم بود پسر شد

مننننننن یعنی دستو پاهام همیشه یخ بود و سردم بود خیار خیلی میخوردم لبنیات و اینا خیلی میخورم چیزای گرم اصلا متنفر بودم شوهرمم سرمایی بود ولی پسر شد

جنسیت به مرد بستگی داره

فکر نکنم ربطی داشته باشه یعنی ماست خورتر از همسر من تو کل طایفه نیست خدا دو تا پسر بهمون داده

منم...

من 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

من قطب جنوب بودم

من 🤚🤚🤚

من طبعم گرم بود دختر دارشدم

من👩🏻‍🦯

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی