تو خونه چند تا می‌پوشونید به بچه ها

۱۵ پاسخ

لباس پاییزی نخی باشلوار

یه استین بلند و شلوار ،پتو هم نمیپیچه ،پنحره حال هم باز می‌زارم .

بادی تیشرت شلوار

اینجا همچنان سرده شبا بخاری روشن میکنیم
یه بادی و بلوز و شلوار
طول روز اگه گرم باشه گاهی اوقات تیشرت و شلوار

ی بادی حلقه ای و استین بلند خونمون سرده

اینجا هنوز یکم سرده یه آستین حلقه ای و یه آستین بلند

ما خونمون کلا خنکه
فعلا از این ست های بلوز و شلوار آستین دار
ولی همون ی دونه

الان دورس و شلوار پوشیده یکم خنکه هوا

تیشرت شلوارک

الان دخترم ی بادی داره ، پسرم تاپ شلوارک

تیشرت شلوارگ یاشلوار

من در هر شرایطی در هر فصلی یه بادی رکابی تنش میکنم از زیر
الان روش نیشرت شلوارک

زنجان سرده هوا
بادی پیراهن شلوار

تیشرت شلوارک یا تیشرت شلوار

ی بادی حلقه ای با شورتک

سوال های مرتبط