سلام خانمها
آب دهان بچه تا کی میاد؟

۸ پاسخ

فکر کنم تا ابد😑
این بچه از ۴ ماهگی آب دهانش میاد قطعم نشوه

دختر من اصلا نیومد اب از دهنش
ممکنه ۶ تا دندون دراورده ممکنه بعدا بیاد؟

تا وقتی دندوناش همه دربیاد

پسر من اصلا نیومد از دهنش عوضش هر دندونی خواست در بیاره آبریزش بینی داشت که چک چک میومد بیرون

پسرم دندون جلو آورد قطع شد

دختر من فقط تا ۵ ماهگی بود اونم مثلا از ۳ تا ۵ خیلی ام کم بود

واله مال پسر من هنوزم میاد

تا وقتی اولین دندونش در بیاد

سوال های مرتبط

مامان روژان🌞 مامان روژان🌞 ۲ سالگی
مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی