۱ پاسخ

اگه زیاده باید بری بیمارستان...کیسه آب رنگ و بوی خاصی نداره فقط گرم وقتی از بدنت خارج میشه و اگه نشتی داشته باشی خدای نکرده پد بزاری باید هر ۱۰ دقیقه چک کنی و پد خیس شده باشه اگر نشد ترشح هورمونی هست و طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری