انداختم تو اب
نگه داشتم یادگاری . مامانم وقتی به دنیا اومدم برده بندنافو انداخته تو مدرسه که معلم بشم یا مثلا درس بخونم و بر حسب اتفاق معلم شدم 😐😂 به منم گفتن بنداز ولی من یادگاری نگه داشتم 😄
همراه عکس سونوگرافی و دسبند زایمان قابش کردم
یادگاری نگه داشتم
هنوز دارمش 😂
یادگاری نگهش کردم حتی بی بی چکی هم که مثبت بوده رو یادگاری نگهش کردم
نگهشون داشتم هم مال آیلین هم رادین
نگه داشتم
مونده با ی سری وسایل تو کشو ک قابشون کنم
تو دانشگاه خاکش کردم 😅
هنو تو کشوعه😂
یادگاری برداشتم🫢
تو کمده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.