۱۳ پاسخ

انداختم تو اب

نگه داشتم یادگاری . مامانم وقتی به دنیا اومدم برده بندنافو انداخته تو مدرسه که معلم بشم یا مثلا درس بخونم و بر حسب اتفاق معلم شدم 😐😂 به منم گفتن بنداز ولی من یادگاری نگه داشتم 😄

همراه عکس سونوگرافی و دسبند زایمان قابش کردم

یادگاری نگه داشتم

هنوز دارمش 😂

یادگاری نگهش کردم حتی بی بی چکی هم که مثبت بوده رو یادگاری نگهش کردم

نگهشون داشتم هم مال آیلین هم رادین

نگه داشتم

مونده با ی سری وسایل تو کشو ک قابشون کنم

تو دانشگاه خاکش کردم 😅

هنو تو کشوعه😂

یادگاری برداشتم🫢

تو کمده

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۷ ماهگی