عالیهههه
من ک راضی راضی ام خیاکنه ولش نکنه تا چند ماهی بخوره
عالی عالی عالی
هم واسه هضم راحت،هم واسه مشغولیت و ولع مکیدنش، هم واسه قبل از خواب عمیق...عالیه
خیلی خوبه مخصوصا برا قبل خوابش 🚶🏻♀️
عالیه
نمیدونم من خودم نمیدم اصلا دوست ندارم.گناهم میاد بهش وقتی میک میزنه چیزی در نمیاد دهنش حس میکنم کلاه میزارم سرش
خوبه خصوصا واسه هضم شیری که خورده
درمان رفلاکس
خوبیش اینه بچه باهاش راحت میخوابه یا مثلا شیر خوردع باز ولع شیر داره پستونک اروم میکنه . تنها اشکالش اینکه وقتی بیداره پستونک میدم میرم ب کارم برسم میبینی هر دو دیقه یه بار از دهنش میوفته نق میزنه سریع میرم درستش میکنم🤣 ینس یه کار ده دیقه ای نیم ساعت طول میکشه چون فقط تو راه میمونم
من میدم بچه اروم میشه
عالیه بچه باهاش اروم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.