۵ پاسخ

بخاطر شیر دادنه

هیچ کاری نمیشه کرد از وقتی زایمان کردم یه بند دارم قرص اهن خارجی مولتی خارجی زینک خارجی میخورم همه هم گرون هیچ تاثیری نداره میترسم شونه ببرم سمت موهام همه دارن میریزن 😥

سعی کن تقویتشون کنی فقط

کاری نمیشه کرد

🫠🫠خیلییی میریزه متاسفانه ولی‌موقته،ویتامین های دوره بارداری باید‌مصرف کنین ولی بازم ریزشه هست چون‌تو بارداری نریخته ی دلیلش اونه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان مامان معجزه خدا 🤲🏻😍 مامان مامان معجزه خدا 🤲🏻😍 ۳ ماهگی
مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 ۳ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 ۹ ماهگی