بخاطر شیر دادنه
هیچ کاری نمیشه کرد از وقتی زایمان کردم یه بند دارم قرص اهن خارجی مولتی خارجی زینک خارجی میخورم همه هم گرون هیچ تاثیری نداره میترسم شونه ببرم سمت موهام همه دارن میریزن 😥
سعی کن تقویتشون کنی فقط
کاری نمیشه کرد
🫠🫠خیلییی میریزه متاسفانه ولیموقته،ویتامین های دوره بارداری بایدمصرف کنین ولی بازم ریزشه هست چونتو بارداری نریخته ی دلیلش اونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.