قلم گوساله قصاب تیکه کوچیک میکنه برام،میارم خونه میشورم میریزم داخل آبجوش ی قل میزنه خالی میکنم میشورم،بعد داخل زودپز قلم پیاز درسته برگ بو نمک حبه سیر ی تکه دارچین میندازم ،میزارم ۲ساعت بپزه بعد داخل قلم ها خالی میکنم له میکنم ،پیاز ها هم جدا میکنم با سیر و چوب دارچین آب قلم داخل مرغ خوری میریزم میزارم یخچال چند سال خودش بگیره بعد تکه میکنم میزارم فریزر ،البته ۶ماه درست نکردم
من مثل مامان قند عسل درست نمیکنم
همه رو له میکنم
یعنی بجای چوب دارچین یکم پودر دارچین میریزم
بعد استخون ها که یکبار جوش زدن ریختم دور دوباره با آب تصفیه میزارم قابلمه خیلی بمونه مثلا ۸ساعت، مرتب آب چک میکنم که یکوقت کم آب یا خشک نشه
بعد هم استخون ها که حسابی پخته جدا میکنم فقط مغز و گوشت ها بمونه
همه رو با گوشت کوب برقی میکس میکنم و منیزیم ظرف کوچلک و فریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.