۸ پاسخ

خب خردادی بشه چی میشه
تازه بیس روز مونده تا خرداد شما تا اخر اردیبهشت زایمان میکنی به روند طبیعی خودتو اذیت نکن

اگه شوهرت موتور داره سوار شید ی چرخی تو شهر بزن

عزیزم اتفاقا مواظب باش کیسه پاره نشه چون زایمان پر دردی و تجربه میکنی مجبور میشن با آمپول فشار و کلی دستکاری دردتو زورکی بیارن
من ۳۸هفته زایمان کردم یه سره پله بالا پایین میرفتم از نماز صبح شروع میکردم بشین پاشو و حالت نشسته راه رفتن و پله قشنگ فرداش انقباضاتم شروع شد
سعی کن باورزش درد زایمانت شروع بشه اینطوری خودتم کمتر اذیت میشی گلم 🌷

وا دیونه شدید بچه زود بدنیا بیاد اذیت میشه تو بیمارستان میگن اونجوری زردیش بالاعه

اگه فهمیدی به منم بگوووووو😫😫😫😫😫😫

منم طاقتم تموم شده😮‍💨😮‍💨

خیلی زوده که

وا تازه ۳۷ هفته و خورده ای هستی

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی