خب خردادی بشه چی میشه
تازه بیس روز مونده تا خرداد شما تا اخر اردیبهشت زایمان میکنی به روند طبیعی خودتو اذیت نکن
اگه شوهرت موتور داره سوار شید ی چرخی تو شهر بزن
عزیزم اتفاقا مواظب باش کیسه پاره نشه چون زایمان پر دردی و تجربه میکنی مجبور میشن با آمپول فشار و کلی دستکاری دردتو زورکی بیارن
من ۳۸هفته زایمان کردم یه سره پله بالا پایین میرفتم از نماز صبح شروع میکردم بشین پاشو و حالت نشسته راه رفتن و پله قشنگ فرداش انقباضاتم شروع شد
سعی کن باورزش درد زایمانت شروع بشه اینطوری خودتم کمتر اذیت میشی گلم 🌷
وا دیونه شدید بچه زود بدنیا بیاد اذیت میشه تو بیمارستان میگن اونجوری زردیش بالاعه
اگه فهمیدی به منم بگوووووو😫😫😫😫😫😫
منم طاقتم تموم شده😮💨😮💨
خیلی زوده که
وا تازه ۳۷ هفته و خورده ای هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.