چکار کنم کیسه ابم پاره شه

۷ پاسخ

من ماه بد ۲۵ میزام💃💃💃

سلام میشه درخواست بدید داشته باشمتون و

همین سوالتونو قسمت سرچ بزنین کلی جواب میاد که قبلا پرسیدن

توهم عجله داری فهمیدی ب منم بگو

اگ میخوایی زود سزارین کنن باید چیزایی بخوری ک فشارت بره بالا ک اورژانس سزارین کنن

نزدیکی بدون جلوگیری و وحشی باشه😂پله نوردی کن، دوش اب گرم بگیر و کمرتو ماساژ بده

چرا میخوایی پارش کنی🤣

سوال های مرتبط

مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری