چیکار کنم کیسه ابم پاره شه

۱۰ پاسخ

پاره شدن کیسه اب اصلا خوب نیس
بچه ب خشکی میوفته و هزار ماجرا

اگر بترکه دردت شروع نشه بچه اذیت میشه

عزیزم کیسه آبت پاره بشه درد خیلی زیاد میشه سعی کن پیاده روی بری یا کاری کنی دهانه رحمت بازشه بذار لحظه آخر کیسه آبت پاره بسه که درد کمتر بکشی برو دوش آب گرم بگیر که دهانه رحمت باز شه کمرتو زیر دوش ماساژ بده پرینه رو با رو غن ماساژ بده کاش توپ میگرفتی رو توپ چرخشی میرفتی کمک کنه به راحت زایمان کردنت

کاری نکن بزار بدنت خودش راهش رو پیدا کنه

رازیانه بخور پیاده روی صبح و بعد از ظهر رازیانه آسیاب شده یک قاشق مربا خوری با نیات آب جوشیده بریز روی رازیانه ناب تا نبات هم آب بشه بعد صبح نیم ساعت عصر نیم ساعت پیاده روی خوب مثل بچه ای که تازه چهار دست و پا می‌ره اونطوری هم تو خونه برم خیلی خوبه رابطه بدون جلوگیری هم خوبه دهانه رحم باز میشه

من تا ۴۰ هفته و سه روز درد نداشتم تا اینکه دکتر برای دفعه سوم معاینه تحریکی کرد و بعدش پیاده روی کردم و ۴۰۰ تا پله رو بالا و پایین رفتم و بلافاصله بعدش دردم گرفت. کیسه آب هم اخر زایمان خود دکتر پاره کرد.

اگ اول درد شروع بشه بهتره

اب گرم بگیر رو کمرت اسکات بزن

پاره شدن کیسه آب همیشه ام خوب نیست برای شروع درد گاهی خطرناک
به جاش پیاده روی و پله و ...امتحان کنین

معاینه تحریکی

سوال های مرتبط

مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی