خانوما چیکار کنم کیسه ابم پاره شه ؟

۷ پاسخ

عزیزم شیاف گل مغربی بذار دهانه رحمت باز بشه نیازی ب پاره کردن کیسه اب نیست

چرا کیسه آبو پاره کنی؟
منظورت اینه چیکار کنی دهانه رحمت باز بشه؟

اگه میخوای طبیعی زایمان کنی بهتره کیسه اب پاره نشه.چون باید بری بیمارستان بعد با امپول فشار زایمان کنی.ولی وقتی دردتا خونه میکشی میری بیمارستان خیلی بهتره

واه وقتی بدن آماده نیست چه پاره کردنیه؟

ربطه عمیق و خشن

فهمیدی ب منم بگو

هنوز زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی