کیا مثل من هنوز سیسمونی نگرفتید؟

۱۴ پاسخ

من...

من‌ 🤣

همش هم خواب میبینم بچم دنیا اومده و لباس نداره 😂

منم نگرفتم

من امروز تخت هم سفارش دادم و تمام فقط موند ک پرده رو سفارش بدم

من سرویس خواب براش دوختم ، تشک،لحاف،بالش،آغوشی ،کیف،و زیر انداز تعویض لباس خریدم اما حس می کنم زیاد خریدم ،گهواره هم خواهرم برام کادو داد بقیش فعلا مونده

منم نگرفتم😵‍💫

من🫠💔

منم هنوزم

منم فقط ۵ میلیون خرید کردم
هر چی گذاشته بودم برای آزمایش و سونو دادم 🙂
البته من هنوز زوده وگرنه پول هست خدارو شکر
خیلی ها احتمالا پوی خرید سیسمونی بمونن

من تازه ها گرفتم😵‍💫😂

من هنوز نگرفتم😁

من نخریدم یه رسم مزخرف توی فامیل ما هست ک میگین از ۸ ماهگی به بعد سیسمونی بخرید😮‍💨😂

منم مث شما نخریدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد